четвртак, 30. септембар 2021.

Izdrkao mi ga gej buraz maneken

nakurcen-strejt-frajer-bleji-rasirenih-nogu-trenerka

Da se najpre predstavim. Bivsi kosarkas od 2 metra, heteroseksualac, vas klasican mladi komsija iz bloka. Tako me zovu picke kroz sprdnju. Novi Beograd inace. Za nas iz zgrada kazu da smo pravi jebaci. U vezi mene ne grese. Jer ja gresim samo tako. Bez zezanja. Gresnik sam. Ne stidim se toga. Mnogo volim seks. Volim dobre cice, velike sisurde i da karam satima. Omiljena poza: od pozadi.

misteriozan-muzevan-tinejdzer-komsija-patike-trenerka-bleja-napolju

Poceo sam da karam zenske kad sam postao punoletan. I do danas sam ih izjebao valjda stotine. Praktikujem da nabacim neku na kurac nakon izlaska uvece petkom, ali i drugim danima kad nadjem vremena i kad ne moram da ustajem rano ujutru na posao. 

Posto sam i sam mrsav, volim mrsave devojke. Sto su vise slim gradje, to bolje. Bio sam i sa vise anoreksicnih likusa. Ali, danas necu o tome. Nego o situaciji sa osobom istog pola. U pitanju je vise susreta sa momkom kog cu ovde oslovljavati sa imenom Milan. 

vrele-mlade-radodajke-izlazak-pijane-golisave-devojke

Milana sam upoznao takodje u izlasku. Preciznije, na jednom od splavova, dok je bio u drustvu devojaka. Najpre sam se ponasao ka njemu kao prema obicnom burazeru. Ubrzo sam saznao da su mu to samo drugarice jer je gej. Meni je to bila skroz nebitna cinjenica. Ako je on ovako generalno okej, nemam nista protiv da je tu i sa momkom. Pamtim da je bio u nekom opustenom odelu, veoma moderan, sa lepom frizurom i izgledao kao top-model


Preterujem malo, ali ipak je izgledao vise nego solidno, sto i ne cudi jer se bavio manekenstvom. Drugarice su mu bile, koliko se secam, ili u vezi ili lezbace pa ni jednu nisam mogao da zavedem jer mi je bilo potrebno da kresnem nesto te noci. Stvarno nije bilo realne sanse da umocim. Posto se zurka blizila kraju u tom klubu a nismo planirali da idemo u druge, dok smo igrali svi zajedno, primetio sam da me gleda pohotno i pomalo zavodljivo. 

privatne-zurke-srbija-jeftin-nocni-provod-kurve

U tom momentu dugo nisam imao seks pa sam pomislio da iskoristim priliku ako se vec pruza. Burazer je odbacio njegove drugarice kuci, a ja njega i jos jednu. Ona je bila blizu pa smo ostali sami u kolima. Pomalo je zenskast pa sam se prema njemu ophodio kao prema devojkama koje inace muvam u nocnom provodu ali i delimicno kao prema nekom od mojih burazera. Posto smo ogladneli, svratili smo do Mekdonaldsa. I onda opet zavrsili u kolima.

misteriozan-lep-crni-auto-zatamljena-stakla-parkiran-nocu-parking

Ponudio sam mu da produzimo kod mene ako hoce jer ja tek tad mogu da popijem koju a imam zelju za malo alkohola. Rekao je da mu se ne spava ili tako nesto pa smo zavrsili na gajbi. Presvukao sam se u lezerniju odecu ali sam ubrzo ostao bez donjeg dela trenerke jer je poceo da me mazi i svlaci me sve do gole koze. Ja inace ubrzo izgubim gace sa sebe kad se napalim. I tako ja ostadoh samo u duksu.

Sto je najgore, bio sam trezan a nisam bas bio pri sebi. Posto se nisam zalio i zaustavljao ga, krenuo je da mi drka kitu i... osecaj je bio vrhunski. Nisam dugo izdrzao i vec sam krenuo da prskam spermu. Posto smo malo leskarili nakon akcije, meni se prispavalo ali njemu nije pa je narucio taksi i zbrisao. Upisao mi je svoj broj, medjutim, nisam mu se javio neko vreme. Duzi period. Mislim, prijalo je to vece. I bilo je mnogo bolje s njim nego da sam drkam, jer... to ne radim jos od srednjoskolskih dana.

mazenje-muskog-medjunozja-gif-farmerki

Ali kad opet nije bilo pizde na vidiku a jaja mi bila puna, setio sam se drkaca Milana. Nije mi zamerio sto mu se nisam odmah javio vec je brze bolje opet doleteo pa smo se vidjali i dobro zezali jos nekoliko puta kod mene u stanu, a jednom i u mojim kolima. Zatim je otisao da radi u Dubai i navodno upoznao tamo decka, nakon cega smo izgubili kontakt. 

To mi je bio prvo i poslednje iskustvo sa osobom istog pola i za njega niko ne zna. Ne usudjujem se da probam nesto sa nekim drugim. Na svu srecu pa ni ne moram.


Nalozio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman, zato se slobodno raspisi.


Smorio te svojerucni drk i zelis da drkas kurac u drustvu, uzivo? 


Da ga vidis, dodirnes ili da ti ga jednostavno izdrka neko? Klikni OVDE.



Ili, nastavi da citas erotske price na sledecim lokacijama...


U ucionici | U WC-u | U kolima | U sumi | U vojsci | U stanu | U krevetu 



Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni OVDE i posalji nam svoj tekst e-mailom.

1 коментар: