среда, 23. октобар 2019.

Zajednicko drkanje u vojsci

vojnici-pederluk
Sta se radja u vojsci a nisu bebe? LJUBAV

Sluzenje vojske je u moje vreme bilo obavezno. A da bi danasnjim momcima znacilo malo vojne vezbe, discipline i sl... Deluje da itekako bi! Kad sam primio poziv za vojsku, nisam znao da cu za tih par meseci sluzenja vojnog roka da iskusim... Hmmm, da drkam kurac gotovo svakodnevno sam ali i u drustvu, zaljubim se i pronadjem srodnu dusu i kojesta drugo!

Bio je to vazan deo mog sazrevanja kao muskarca i budjenja emocija koje nisam znao da mogu da imam. Vojska mi je u sustini prosla u dobrom zezanju. Ekipa je bila skroz kul. Sve smo zadatke i obaveze ispunjavali, bili smo zaista odlicni pa staresine nista nisu mogle da nam zamere ili da se zale oko nas.

drkanje-u-vojnom-wc-u
Drkanje u vojnom WC-u

Moze se reci da su staresine tolerantne jer su nekada oni bili u nasoj poziciji pa nisu strogi, bar ne kad su osnovne ljudske potrebe u pitanju. U to se naravno ubraja redovno drkanje kurca, sto se ocekuje da se obavi u vojnom toaletu ali... Vojni WC je neretko zauzet a nas desetine i desetine! I sta onda?

Nije se biralo mesto za drkicu, bilo je bitno olaksati se i smanjiti sebi stres desnicom. Jeste bilo tako, bar sa mojom generacijom. A kad se vojska 3 meseca sluzi, ili vise od toga, ocekivano je da bude svega!
Vojnicko zajednicko drkanje
Opste je poznato da se u vojsci ne drka u samoci. Pa dobro, najpre se stidimo i tada sami sebe dodirujemo, daleko od ociju drugih. Ubrzo dodje i do opustanja te do grupnog drka, pa u dvoje - parovi. Mogli smo i napolju da biramo lokacije gde cemo da odemo da se zabavimo i izdrkamo ga. I zaista jesmo, nekad u grupama a nekad u dvoje, onako, skroz uniformisani u prirodi.


Kad imas napaljenje jebace koji bi da se isprazne na jednoj gomili i to "izdvojene od civilizacije", a devojaka nema ni na vidiku, onda to rade sami ili zajedno, logicno! Dosta njih su tako povrsni da im je samo bitno da isprazne jaja. S kojom god i u koju god. Mladost - glupost. Isto vazi za isti pol, bar u vojsci.

Znam da veliki broj njih nikad nece priznati da je radilo to s drugim momcima. Drkanje zajedno, pa jedan drugom... A verujem i duvanje kare, pa zajednicko dudlanje u pozi 69 a onda i seks. Sad, ko je koga naguzio... To ne znam, hahah! :D

vojnicko-slikanje-u-vojnoj-uniformi


Zezanje u toku kupanja u vojsci je bilo cesto, malo drkanja i muskog trljanja tela jednih o druge. Kao, sve to ispada da je u sali i zezanju samo ali da vam kazem nesto... Nekima je vidljivo bio dignut penis, tako da, mozete zakljucili da im se dopalo.

Jedan od kolega je Milan, s kojim sam postao dobar drug, a u toku tusiranja smo se skroz goli primetno gledali. Znate onaj kontakt ocima u kom se oseti ta dobra energija i pozuda. On je jedan od neznijih momaka u kasarni, ako ne i najnezniji. Crnokos, mrsav i malo zenstven. Suprotnost od mene, otprilike. Ja sam vise muzevan i krupniji.

uniformisani-decko-u-vojsci

Za razliku od mene, Milan ima lepe zelenkaste, prozirne oci. Primetio sam da ga i drugi decaci gledaju i da ga merkaju jer je nezniji od svih nas i najslicniji dobroj zenskoj. Kroz nekoliko dana, Milan je bas poceo da mi se dopada. Ono, legnem pa mi dodje u misli. I ne samo da se dopada mojoj kurcini vec i kao dobar decko! Drkali smo zajedno i, s njim je bilo nekako posebno.

Mislim da je do tog kontakta ocima najvise bilo. No nisam mogao da znam da li je Milan zaista gej i da li je uopste zainteresovan za mene na romantican nacin. Delovalo je da imamo tu neku seksi hemiju i da smo se dobro uklapali pa i za nesto ozbiljnije. Umeli smo i da svrsimo u isto vreme. Cudo zivo! Krene da prska sperma u roku od nekoliko sekundi.

Uzimajuci sve u obzir, odlucio sam da provedem vise vremena s njim. Nema tu neke posebne spike, kad nema zenskih u okolini, i najhardkor tipovi pa i sa ovih prostora, dace rado svoju kurcinu lepom momku. Bar da im ga izdrka. Ako nemaju muda za nesto vise.

Kako je vreme prolazilo, sve sam vise mislio da je Milan gej i da moze da bira u nasoj vojnoj jedinici kog kod hoce. Najvise je zenstven pa ce ga tako verovatno svaki hteti, bar za neobavezno intimno 'vatanje. A ja sam sve vise zeleo da ja budem taj. Bar da probamo sami zajedno da drkamo i, jos ponesto.

kako-se-vojnici-vole-druze

Milan nikad nije bio u vezi do sad, pricali smo i o tim momentima jer medju prijateljima u vojsci gotovo da nema tajni. Milan nam je priznao da je gej, sto je naravno ostalo medju nama jer, vojska cuva takve tajne. U vojsci se drka zajedno, radjaju se ljubavi... Momci otkrivaju kod sebe da su biseksualci ili gejevi o cemu se zna ali ipak, retko govori javno.

To kvari ugled vojske kao institucije i ja to razumem, a i momcima kao muzevnim tipovima od kojih se ocekuje da budu snazni, da vole i da ih lozi samo nezniji pol. Ja sam i dalje muzevan i pravi muskarac ako znam da mi se svidja musko, pa i da sam zaljubljen u vojnika ili da bih ga karam redovno.

vojni-rok-na-zimu

Ljudi koji nisu u vojsci (ukljucujuci zene) nisu glupi i dobro znaju sta se desava tamo. Na moju srecu i radost, Milan je bio zainteresovan. Druzili smo se i zavoleli, kolege su pocele da nas zafrkavaju kako smo kao romanticni par a nisu ni znali koliko su bili u pravu. Delili smo sve i bili dobri prijatelji a onda mi je otkrio da se i ja njemu dopadam. Ali, bas kao u romanticnim filmovima...

ljubavisanje-vojnika

Grlili smo se i ljubili, nadao sam se da ce i on u mene da se zaljubi pa da necu morati da strahujem da ce neki od vojnika koji su mi konkurencija da ga preotme ili bar pojebe. Milan doduse nije takav. On kaze da, cak i da nije nevin, ne vidi svrhu u bezosecajnom praznjenju jaja. Da mu je grupno drkanje bezveze. Da, Milan je poseban. Isto smo razmisljali.

intimno-druzenje-vojnika
Intimnost vojnika

Iako sam imao jednu devojku ranije, o devojkama vise nisam mislio. Kako je vreme prolazilo, Milan i ja smo bili sve bliskiji i provodili smo vise vremena svuda po terenu. Jednog suncanog dana, sve u uniformi, po'vatali smo se i izdrkao mi je tako lepo, da sam bio na nebu. Polizao je moju spermu pa mi je uniforma ostala netaknuta.

tajna-vojnicka-neznost
Tajna vojnicka neznost

Odlucio je da se otvori kolegama i da im kaze da sam mu prvi decko. Mislim, zelece ga vojnici zeljni jebacine i ovako i onako, ali ipak ne bas kao ranije jer nije vise sam. Nasa cela ekipa je znala sta se desava, a to je neke ohrabrilo da zivotinjsku stranu stave u levo i da pokusaju da budu ljudi koji su vredni ljubavi i da vole nekoga.

Tako da smo bili trendseteri u neku ruku! Samo cu reci da nismo jedini par koji je izasao iz nase cete! Sto se tice seksa, nije ga bas bilo... Bar ne da ja znam. U americkoj vojsci su kondomi inace deljeni besplatno. Kod nas, mi smo ih imali ali, vise su onako samo stojali i skupljali prasinu. Milan i ja smo se salili kako nam kondomi uopste nisu potrebni jer sigurno nece zatrudneti kad ga oplodim. Istina, zar ne? :)

vojnici-se-voze-kolima

Dosao je moj cale da pokupi nas nekoliko i, primetio je da ima tu neke hemije izmedju Milana i mene. Grlili smo se i smejali. Da, tata je to primetio vec u kolima! Imali smo razgovor kasnije i rekao mi je da zna sta se desava u vojsci jer ju je i sam odsluzio. Kaze da, iako je to bilo davno, neke stvari se ne menjaju. Da, bio je u pravu samo tako!

I evo, cak dan danas, Milan i ja smo i dalje zajedno. Imamo stan, kucnog ljubimca, svaki svoju karijeru, ispunjene zivote i... Jedno drugo! Uz tako neznu i lepu osobu, srecan sam. Sve radimo zajedno. Pa dobro, u krevetu sam jedino ja jebac jer, tako volimo najvise. Sve ostalo radimo zajedno.

Lepo je jebati ga, o tome sam u vojsci samo mastao ali bilo smo mladi i odlucili smo da sacekamo jer je on bio nevin i nije nam se zurilo s tim. Ono sto je interesantno je kako se vratimo nekad tome.. I dalje ponekad samo izdrkamo zajedno, ili jedan drugom, kao u klinackim danima u vojsci.

vojna-secanja-memorije
Vojna secanja

Zivimo srecno i zadovoljno, meni devojke ne fale a njemu momci isto tako ne fale jer sam mu vise nego dovoljan. Inace, pravimo nekad okupljanja vojnog odseka kod nas u stanu. I ne, ne drkamo svi grupno, oni su sad srecno ozenjeni i imaju supruge koje vole i postuju. Podrzavaju nas i drago im je zbog nas.


Nalozio si se? Sekcija s komentarima je ispod - javi nam svoje misli. 


Mozes biti i potpuno anoniman.



Zelis da drkas kurac s nekim uzivo? 


Da ga vidis, dodirnes, osetis na koji god nacin? Klikni OVDE.





Imas erotsku pricu ili ispovest koju zelis da objavimo?


Klikni OVDE i posalji nam svoj tekst e-mailom.

Нема коментара:

Постави коментар